11 klausimų, kuriuos sau reikia užduoti optimizuojant turinį

11 klausimų, kuriuos sau reikia užduoti optimizuojant turinį

Teminis turinys

Pirmasis klausimas, kurį sau turėtumėte užduoti optimizuodami svetainės puslapio turinį yra: Apie ką bus šis puslapis?

Jei negalite atsakyti į šį klausimą arba jūsų atsakymas yra raktažodis, tuomet geriausia būtų puslapio nekurti. Taip, visiškai rimtai. Puslapis turi būti apie kažką, kas sukurtų vertę jūsų svetainei.

Turinio įkėlimas į kontekstą

Antrasis klausimas, užduotas sau turėtų skambėti taip: Koks šio puslapio tikslas?

Ar tai naujienos, pranešimas spaudai, dienoraščio įrašas, šviečiamasis tekstas, ar pardavimo tekstas? Ko šiuo puslapiu norite pasiekti?

Turinio laiko trukmės įvertinimas

Trečiasis klausimas: Kaip ilgai šis turinys bus aktualus vartotojams?

  • Ar tai šviečiamasis tekstas, kuris bus visuomet naudingas?
  • Ar tai produkto aprašymas, kuris bus reikalingas tol, kol pasirodys naujas produktas?
  • Ar tai naujienos, kurios visada kels susidomėjimą?
  • Ar taI renginys, kuriam įvykus informacija taps neaktuali?

Turinio optimizavimas

Pagaliau priėjome prie turinio optimizavimo paieškos sistemoms, atsižvelgdami į klausimus, kas turi prasmės optimizuojant svetainių puslapius:

  • Ar yra svarbių raktinių žodžių, kuriuos reikėtų panaudoti?
  • Ar pageidautina įkelti nuorodas į kitą turinį?
  • Kokią žinutę turėtų vartotojams perteikti pavadinimas, aprašymas ir antraštė?

Sprendimų priėmimas

Atsakymas į visus šiuos klausimus yra: Tai priklauso nuo kiekvienos individualios situacijos. Optimizuodami puslapius jokiu būdu nenaudokite vienas dydis tinka visiems metodo. Kartais puslapyje nėra netgi prasmės panaudoti atitinkamus raktažodžius. Taip pat kartais keletas gerai optimizuotų atgaliniu nuorodu yra viskas, ko reikia jūsų puslapiui. Bet kokiu atveju, atsakymas yra sveikas protas, tad puslapį optimizuoti reikia su saiku. Svarbiausia yra lengvai skaitomas, vartotojams įdomus ir unikalus turinys.

Taigi, 11 klausimų, kuriuos sau reikia užduoti optimizuojant turinį

Turėkite omenyje tai, kad puslapio optimizacija paieškos sistemoms apima atidų kiekvieno elemento pasirinkimą priklausomai nuo to, ką žinote apie savo vartotojus ir jų poreikius. SEO tai daug laiko ir nuolatinio darbo reikalaujantis procesas, tad apsišarvuokite kantrybe, domėkitės savo klientų poreikiais ir puslapį visų pirma optimizuokite vartotojams, o ne paieškos sistemų robotams. Rezultatus netruksite pastebėti jau po poros, ar trijų mėnesių.

Naudinga pasidomėti informacija ir apie draudimus:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.